Alla inlägg den 5 mars 2013

Av hanniseeen - 5 mars 2013 21:30

Saker som får mig att flippa ut:   

Jag har inte fått reda på mina resultat från NP i svenska! 

. Vi har måååånga NP kvar...


Saker som ger mig lite hopp iaf:   

Jag har en MAGKÄNSLA av att det gick bra på NP i SV! 

På fredag händer en spännande sak!!   

Jag har världens bästa vänner!   till E, M och N! 

Jag har trots allt inte freakat ut totallt.....


Saker som jag vill hinna göra innan jag dör: 

Säga till mina vänner/familj osv hur mke de betyder för mig! 

Leva klart mitt liv...

Bli bättre i skolan kanske...ÅH, vad skrev jag nu..?! 


 Random facts about me: 

. Jag är lite galen...   Fråga bara mina kompisar!!!! 

Jag tycker att hundar är, och kommer alltid vara de sötaste djuren på jorden! 

Ibland säger jag att jag inte ska instagramma på en hel dag. Funkar det..? Njae...

. Jag har bytt blogg 100000 gånger typ...

. Jag är adopterad.

Ibland kan jag bli SJUKT sugen på att bara läsa, och ligga och slappa...

. Jag älskar naturen, och särskilt när det håller på att bli vår.

. Jag älskar mina aktiviteter jag går i! (Kanske inte så random, men aja...) 


Ja eller nej frågor: 

Har du gjort slut med någon: Ja

Har du iggat nåns sms: Eh..Konstig fråga, men JA!

Har du varit kär på riktigt: NEJ   

Gillar du din skola: JA

Har du många vänner i skolan: JA

Gillar du Harry Potter: NEJ (Herregud...)

Är du allergisk mot ngt: NEJ

Ska du till skolan imorgon: JA

Har du läst Cirkeln: JA

Gillar du den: JA

Gillar du ngn i din klass (en kille): NEJ

Har du drömt en bra dröm: JA

Har du någonsin skolkat, ärligt nu: NEJ (Har verkligen inga planer på det!!!) 

Tror du på Gud: JA

Gillar du ditt rums inredning: NEJ

Är du trött nu: JA

 

Dagens: 

Vill ha: HELG!

Önskar mig: ---

Dator: Macbook Air

Mobil: iPhone

Skal: Med smileys på (3D effekt!)

Visdomsord: Leave the world wondering how you did it

 

 

Antingen eller frågor: 

Twitter eller Instagram: Instagram, GUD!

Instagram eller FB: Hm...Instagram...

Vän eller bästavän: Vän 

One Direction eller Justin Bieber: Lätt Justin Bieber! 

Jedward eller Christina Augilera: Christina Augilera!

Spanska eller engelska: Hm.....Engelska tror jag..Även om spanska är kul!

iPhone eller Android: iPhone!

Böcker eller serietidningar: Böcker!

 

 


Det var lite random saker om mig, och lite frågor som jag satt å hitta på...   



 


-H-

 

 

Av hanniseeen - 5 mars 2013 20:45

Hej hej, jag känner mig ganska tjatig, men aja, inget att göra åt det antar jag...? 

Btw jag är sjuuuukt trött, och känner bara för att svimma...   Nej, jag bara skojar. Det verkar inge kul...

Anyway, vi har NP i matte snart och jag svimmar.....BOKSTAVLIGEN...  

Nej, kanske inte riktigt, men typ iaf... Dessutom ser jag just nu, min blogg i "rampljuset" JIPPIE!!!!! 


 

Haha, det här är min shopping, som jag fixade när jag var i Vietnam! Det var superkul att shoppa där, för att de har så mke saker som inte vi har!!!!



Men sålänge man inte är 7k så går det ju bra. Den enda "sjukdomen" jag fått den här vintern är förkyldning...

Å så fyllde jag 13 den 28 februari. Happy birhtday to me, typ...   Nej...Men vi hörs snart?! 


FRÅGA PÅ! PÅGÅENDE FRÅGESTUND!!!   


-H-

Av hanniseeen - 5 mars 2013 20:30

 

FRÅGA VAD NI VILL, JAG SVARAR!   


-H-

Av hanniseeen - 5 mars 2013 20:15

Hejhej, jag är ny här. Men det är väll så när man kommer ny...Lite ovan, men det ska nog lösa sig, hoppas jag! 

Jag såg på LIVIAS Instagram att hon bloggade här, så då vart jag nyfiken!   Hon heter: Livia4858 på Instagram! 


Förresten, jag har oxå Instagram! Jag heter: haaaaaaannaa    Jag vet, sjukt jobbigt namn att stava till...Men vill byta namn! Har ngn några förslag? Isf mottages det varmt!   


  

Min interlligenta hund, som ser på sig själv i min dator...   


Men iaf, jag hoppas ni kommer att tycka om bloggen, och jag kan ju säga att jag redan nu blivit förälskad i bloggportalen...   


-H-


 

Presentation


You can´t live without music

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards