Alla inlägg den 14 mars 2013

Av hanniseeen - 14 mars 2013 19:15

Hej. Idag har jag varit på kören! ✞ 

I skolkören har vi en soprangrupp, och där e jag med. Så nu sjunger vi den här sången: 

Japp, ytterst högt...Men aja....Så den sjunger vi i skolan iaf...Men det är iaf kul. Iofs får man ju lite ont i halsen och huvudet eftersom drygt 10 pers står och ger allt de har i låten....


Btw, jag fattar inte grejen med att starta en blogg om en viss webbsite? Men det är ju iofs jag då....

Och jag är lite trög för tillfället...Jag menar, jag frågade en person som gick ut 6:an förra året...Om hon hade haft nationella prov...KLART HON HADE!!!!! 

 

De här har jag och Edith ätit. Dock fattar jag inte varför jag inte kan länka hennes blogg?! 

Aja den är iaf: www.lei-edith.blogspot.se 

Får lite agrodamp på det men aja......

I think you can..Varför skriver jag bara på engelska nuförtiden? Svengelska kanske fungerar? 

Fast att blanda in btw, och sånt i språket kanske räknas som Svengelska? Aja...Venne....Får fråga N i skolan imon....

Hon är halvengelsk så hon borde ju veta...Men jaja....Kanske ska besvara lite frågor sedan??????

Njae, venne om jag vart så sugen på det... Men ska iaf ta å se om det har droppat in lite nya frågor...

Nepp, inga... :( Men SNÄLLA STÄLL ERA FRÅGOR!  Det är verkligen ett sant nöje att svara på era frågor!! 



Kram! -H-










Presentation


You can´t live without music

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards