Alla inlägg den 19 mars 2013

Av hanniseeen - 19 mars 2013 19:30

Heeeeeejjj! (✿◠‿◠) (✿◠‿◠) Lite japanska smileys här jao! 

Och min rubrik sög, nejmen, serri det gjorde den...Aja, vad har ni gjort idag då? (Kommentera)

Jag har bara varit i skolan och trökat typ..Matteläxan har man hunnit med oxå jao...(─‿‿─)

Aja, planerarar inte ngt speciellt denna kväll vilket nästan är 7kt tråkigt....

Såååå, kanske ska besöka lite bloggar eller vad säger ni??? Nej, jag pluggade lite glosor ist...Fungerade oxå....

(>‿◠)✌ (>‿◠)✌(>‿◠)✌(>‿◠)✌(>‿◠)✌(>‿◠)✌(>‿◠)

ÄLSKAR DE HÄR SMILEYSARNA!!! ≧◉◡◉≦  K måste ha smittat mig.... Haha, nejmen, har gillat japanska smileys ett tag nu, men de här slår nog rekord! ✄ Klipp klipp, nejmen skojja...Haha, har inget vettigt å säga, men aja...

Jag har iaf överlevt NP i matte o svenska, jiiiippiiieee! ♛ Who is the queen lixom!!!??! 

Var nöjd med allt som livet ger och allting som du omkring dig ser, glöm bort bekymmer sorger och besvär! Var glad och nöjd för vet du vad, en björntjänst gör ju ingen glad, var nöjd med livet som vi lever häääääääär! 

 

Haha, och bara för det så måste jag infoga en bild på Baloo och Mowgli! 

  Jippie! 

Men iaf, ha de så bra, så hörs vi!!! ✌ © 

 


 

Presentation


You can´t live without music

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards