Alla inlägg den 6 mars 2013

Av hanniseeen - 6 mars 2013 17:15

Hej!


Ja, frågestunden blir det ju inte så mke av så jag tror vi skiter i den... 

Anyway, jag låter inlägget vara kvar för det kanske händer ngn gång....  

Nemen, mamma hämtar mormor vid bussarna just nu!     

Å nu kom de!!! KUL!!!   


  Det är ju så att man blir törstig!!! Men nu måste jag sluta...


Måste ju umgås lite med M&M oxå... Hihi!!


-H-

Av hanniseeen - 6 mars 2013 07:30

Nej, men tjena tjena... Har inte alls bråttom till bussen idag faktiskt vilket är sjuuuuukt sköööönt!

För när jag har bråttom till bussen så slutar det alltid med att jag måste springa typ...Sjukt irriterande...  

Men aja, jag är iaf inte så stresssad som sagt. Men det hade dock varit trevligt med lite respons på bloggandet.

Ja, jag vet att jag startade bloggen igår, men endå! 


Btw fick jag reda på att mormor kommer hit idag!!!!! HOPPSAN TYP!

DET var jag inte beredd på...Fast iofs ska vi snart till Paris, och hon ska åka med oss så att ja...  

Men det ska faktiskt bli himla kul, för att jag inte har träffat mormor på EVIGHETER ja bokstavligt talat alltså. 


 

Ja, fast det där är ju inte mormor, det där är ju Harry boi!   


Men endå....Vi får väll se hur det blir då...Fast imorgon är ju mina föräldrar på kör, likaså jag...

Vad ska hon gö då..? Aja, ngt får hon väll hitta på..Typ...

Nu har jag inte mke mer å skriva så nu kmr lite bilder ist!   


  På tal om körer, i Vietnam har de oxå körer! Här övar de för fullt!   


  Jag på moppe...Snyggt....


  nu känns det i magen... Yum!!! 

  Sååå söta!!!   



-H-

Presentation


You can´t live without music

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards